55. Coopervision MyDay® - kampania Streetcom, cz.1

Dawno, dawno temu, w strefie eksperta pojawiła się strefa rekrutacyjna do nowego projektu soczewek kontaktowych. Ależ miałam ochotę wyhaczyć akurat tę kampanię! Zaczęło się ambitne wykonywanie wszystkich zadań i oczekiwanie na jakiekolwiek informację o wynikach. 
W końcu nastąpił dzień, w którym inni dostali wiadomość o dostaniu się do kampanii, a u mnie była cisza... i smutek. No, ale co zrobić, nie raz nie dostajemy tego co chcemy. Nie zostało mi nic innego jak zapomnieć o tym, że ta kampania w ogóle miała być.


Aż tu nagle, parę tygodni później dzwoni do mnie telefon ze Streetcomu, z zapytaniem czy dalej jestem zainteresowana testowaniem soczewek. Wprost nie mogłam uwierzyć jak to możliwe.


Więc przechodząc do sedna. Kampania ta różni się trochę od innych. Nie dostajemy od razu przesyłki. Najpierw zostajemy umówieni na wizytę u wybranego przez nich optyka, w celu zbadania wzroku i otrzymania recepty na soczewki. W moim przypadku było to Studio optyczne 44 w Katowicach (swoją drogą bardzo polecam, sympatyczna i fachowa obsługa). Otrzymaną receptę wgrywamy do systemu Streetcomu i czekamy na swoją paczkę z soczewkami na 30 dni :)
Tak więc czekamy! ^^
*********
Aby móc testować, tak jak ja, zarejestruj się tutaj :)
 *********
Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze