1. Produkty Manner i autografy skoczków narciarskich

Kilka dni temu przyszła do mnie taka oto paczuszka:


Początkowo zastanawiałam się co to może być, bo nie spodziewałam się żadnej przesyłki, zwłaszcza prosto z Wiednia xD Jednak, gdy zobaczyłam na kopercie znak firmowy Mannera, od razu sobie przypomniałam.

Czekały na mnie zdjęcia z autografami dwóch skoczków narciarskich: Andreasa Koflera i Manuela Fettnera oraz firmowa puszeczka wypełnioną dwoma paczkami Wafli Manner Neapolitaner - mniam :)


Co zrobić by taką cudowną przesyłkę? To bardzo proste:
Wchodzimy na stronę: http://josef.manner.com/en/contact
Wybieramy: Our company --> Fanservice
Wpisujemy swoje dane oraz treść wiadomości.Wystarczy napisać prośbę o autografy ;P
I to wszystko ;)

Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze

  1. Gratuluję. :) Długo czekałaś na autografy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od końca czerwca, czyli wyszło 7 miesięcy ;P ale było warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekałam dużo krócej. Niby dostałam 4 autografy, ale nie otrzymałam wafelków :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz