24. Testowanie ciastek belVita, cz.1

I tak oto rozpoczęłam kolejną kampanię Streetcom (nareszcie ;))

W domu czekała na mnie, tak jak za pierwszym razem, czarna skrzynka ^^

A w niej piękne pudełko...

... z jeszcze lepsza zawartością :)

Tak więc w paczuszce znalazłam:
- 5 pudełek ciastek belVita Śniadanie, w każdym znajduje się 6 paczek po 4 ciasteczka, a smaki są następujące:
* Orzechy + miód
* Kakaowe
* Owoce leśne
* Musli z owocami
* Zboża + mleko
- kubek z pozytywnym przekazem ^^
- notesik

***************************************

Dzisiaj postanowiłam skosztować pierwszy smak i padło na Zboże + mleko oczywiście w towarzystwie niezastąpionej kawy.


Te ciastka przypomniały mi smak dzieciństwa, kiedy to zajadałam podobne mocząc je w herbacie (oczywiście belVity wtedy jeszcze nie było :P) Smak jak najbardziej przypadł mi do gustu.
A no i muszę przyznać, że są naprawdę pożywne.


Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze