58. Neutrogena Hydro Boost - kampania Streetcom, cz.2

Zwykle z wielką rezerwą podchodzę do wszelkich nowości... 
Wiele produktów pomimo tego, że świetnie się zapowiadało, po prostu mnie zawiodło. Nowe produkty Neutrogeny z serii Hydro Boost jednak pozytywnie mnie zaskoczyły.

*********

NEUTROGENA Hydro Boost Water Gel - Nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej (50ml)


Żel znajduje się w bardzo eleganckim opakowaniu i pięknie się prezentuje w mojej łazience. Konsystencja i zapach według mnie są idealne. Podczas nakładania żelu na twarz mam wrażenie jakbym naprawdę miała kontakt z ożywczą wodą, a uczucie to pozostaje ze mną jeszcze przez długi czas, pomimo tego, że żel bardzo dobrze się wchłania. 
A co najważniejsze: naprawdę widać efekty po stale poprawiającym się stanie mojej skóry :)

*********

NEUTROGENA Hydro Boost - Żelowy balsam do ciała (250ml)


Balsam znajduje się w bardzo praktycznym opakowaniu z pompką. Znacznie ułatwia to aplikowanie go na duże powierzchnie nóg czy rąk. Konsystencja jest mniej "wodnista" od wcześniej wspomnianego żelu, przez co wydaje się minimalnie mniej ożywczy. Balsam dobrze się wchłania. Odkąd zaczęłam go używać to zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry na nogach oraz wyeliminowany został problem z suchymi łokciami :) 

*********

Różnica w konsystencji przedstawia się następująco. 
Po lewej Aqua Żel do twarzy a po prawej balsam do ciała.

*********
Serię Hydro Boost Neutrogeny mogę śmiało polecić każdemu, kto szuka skutecznych produktów do codziennego nawadniania swojej skóry. Poza tym, że świetnie się prezentują, to co ważniejsze, zapewniają oczekiwany efekt.

*********

Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze