61. Coopervision MyDay® - kampania Streetcom, cz.2

Nie zaprzeczę. Była to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie kampanii...
Soczewki kontaktowe noszę już od 3 lat. Miałam do czynienia z różnymi firmami i trybami noszenia.
Jedne sprawdzały się bardziej, inne mniej. 

CooperVision jest firmą, z którą wcześniej nie miałam styczności.
MyDay® są natomiast opisywane jako jedne z najnowocześniejszych soczewek dostępnych na rynku. Nic dziwnego, że byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą.

Paczka ze Streetcomu nie zawiodła.
Otrzymaliśmy zapas soczewek na 30 dni oraz kilka ulotek do rozdania znajomym. Całość była natomiast zamieszczona w bardzo dobrze prezentującym się opakowaniu.


Czym MyDay® różnią się od innych soczewek?
W soczewkach została wykorzystana technologia Smart Silicone. Umożliwia ona efektywniejszy przepływ tlenu do oczu, co oczywiście pozytywniej wpływa na komfort noszenia. Soczewki zawierają mniejszą ilość silikonu i jednocześnie więcej wody, dzięki czemu są bardziej miękkie.
 


Jakie są moje wrażenia?
 Soczewki MyDay® stosuje już od dłuższego czasu i nie odczuwam żadnego dyskomfortu podczas ich noszenia i to niezależnie od warunków w których przebywam. A trzeba przyznać, że testowałam je w przeróżnych warunkach: począwszy od długiego siedzenia przed komputerem, poprzez ucinanie sobie drzemek w ciągu dnia, aż po wielogodzinną jazdę pod wiatr na rolkach.
 Gdy zakładam soczewki z samego rana mogę całkowicie zapomnieć, że mam je na oku, aż do późnego wieczora, kiedy je ściągam.
 Jeżeli miałabym coś ulepszyć w soczewkach MyDay® to dodałabym znakowanie, która strona soczewki jest wewnętrzna, a która zewnętrzna. Dla mnie, po wielu miesiącach noszenia soczewek, nie stanowi to problemu, ale pamiętam jak na początku nie raz miałam dylemat, czy soczewka nie przewróciła się w opakowaniu na drugą stronę.


Masz astygmatyzm?
Nie raz jest to problem nie do przeskoczenia. CooperVision pomyślał jednak o takich ludziach i wypuścił specjalnie dla was serię MyDay® toric.

Chcesz wypróbować?
Wiadomo, że płaci się za jakość. Soczewki MyDay® nie należą więc do najtańszych. Aktualnie możemy jednak skorzystać z promocji i otrzymać zwrot 60 złotych za zakup dwóch opakowań soczewek. Jest to idealna okazja, by samemu je wypróbować po okazyjnej cenie i wyrobić swoje własne zdanie. Więcej informacji na stronie: https://coopervision.streetcom.pl/
*********
Aby móc testować, tak jak ja, zarejestruj się tutaj :)
 *********
Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze