62. WP Pilot - kampania Trnd

Telewizja internetowa? Czemu by nie :)
Nie zawsze znajdujemy się w zaciszu własnego domu, gdy akurat leci nasz ulubiony program!
 Kiedyś to był wielki problem i trzeba było zwyczajnie obejść się smakiem. Później pojawiła się możliwość nagrywania programów, aż w końcu możemy je oglądać na żywo wszędzie, niezależnie od tego gdzie akurat jesteśmy. Wystarczy tylko jakiekolwiek urządzanie mobilne (telefon/tablet/laptop) i internet.


Testowanie WP Pilot umożliwiło mi Trnd. Otrzymałam miesięczny, bezpłatny dostęp w ramach pakietu Starter Plus oraz trzy kody dla moich znajomych.

Każdy z nas może jednak korzystać na co dzień bez opłat z pakietu Starter, gdzie ma możliwość oglądania 28 kanałów. Męczące są jednak dodatkowe reklamy, które przerywają od czasu do czasu oglądanie. Mając płatne pakiety, nie mamy z nimi problemu. Oczywiście widzimy reklamy, które normalnie pojawiają się w telewizji.
Dla bardziej wymagających telewidzów, dostępne są rozszerzone pakiety a także kanały sportowe.

 Czas testowania przeze mnie WP Pilot przypadał akurat na MŚ w Siatkówce. Cudownie się złożyło, że mogłam oglądać mecze nawet gdy nie byłam w domu. 
 Byłam jednak rozczarowana, gdy w decydujących fragmentach setów, transmisja się zacinała... I nie była to wina internetu, gdyż oglądając wcześniej inne programy nie spotkałam się z takim problemem. Ewidentnie za dużo osób oglądało akurat mecz i widocznie było to zbyt wielkie obciążenie. Nie znam się na tym od strony informatycznej, ale jeżeli traktujemy na poważnie swoich klientów, to warto by było jednak coś z tym zrobić. Wiadomo, że każdy chce oglądać telewizję nie przejmując się tym, że nagle mu się zatnie obraz czy głos.


A tak poza tym, to do dzisiaj korzystam z możliwości oglądania moich ulubionych seriali na ekranie telefonu :) 


 

Tak więc, jeżeli szukasz telewizji internetowej to śmiało wejdź na www.pilot.wp.pl/tv lub zainstaluj specjalną aplikację na smartfonie i sam wyrób sobie swoją własną opinię :)

*********
Żyj i korzystaj ;D
Alison








Komentarze