15. Testowanie Perlux, cz. 1

W piątek dowiaduję się o kompanii, a już dzisiaj przychodzi do mnie paczka ambasadorki.
To moja pierwsza kampania, a już tak mile zaskoczona :)

Tajemnicza "czarna skrzynka" okazuje się ...
 

A co w środeczku?

Nie mam pojęcia ile rzeczy się otrzymuje w innych kampaniach,
ale z opinii innych osób można wywnioskować, że przy tej kampanii wyjątkowo się postarali z ilością rzeczy, które otrzymaliśmy.

Tak więc paczka zawiera:
- opakowanie 24 pereł piorących Perlux White
- opakowanie 16 pereł piorących Perlux Corol
- 15 opakowań po 2 perły piorące Perlux White + 15 ulotek do rozdania dla znajomych
-przewodnik ambasadorki

Jak to się prezentuje w całej okazałości?

Przecudnie :)
Teraz tylko czekam na popołudniowe babskie pogaduszki, by porozdawać te cudeńka. Pewnie każda pani domu będzie zachwycona możliwością przetestowania.

A ja osobiście zamierzam zrobić test, czy rzeczywiście kapsułki dają radę nawet najtrudniejszych plamom, np. z wina czy trawy. Relacja już wkrótce :)

Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze

  1. wysyłałaś do nich oświadczenie o danych wrażliwych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wysyłałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz