32. Monte Balance - kampania trnd

"Tak dawno nie jadłam Monte"
- to była moja pierwsza myśl, gdy ujrzałam nową kampanię dotyczącą właśnie Monte.
Tym razem jednak mamy do czynienia z jego nową odsłoną.

Jakie było moje zadowolenie, gdy ujrzałam taką oto informację:


A jeszcze większa radość towarzyszyła mi, gdy miałam już w ręce moje Monte Balance.


Testowanie, tym razem od trnd, trochę różni się od innych,
gdyż nie dostajemy produktów bezpośrednio od nich, tylko sami je kupujemy. Po przedstawieniu rachunku za zakup dostajemy zwrot pieniędzy na swoje  konto. Jak dla mnie, nie ma najmniejszego problemu z taką formą kampanii, ale niektórym, zwłaszcza z mniejszych miejscowości, za bardzo to nie pasuje.

Gdy już zakupiłam swoje Monte - zaczęło się wielkie testowanie, a lodówka wyglądała mniej więcej tak:


Czym się Monte Balance wyróżnia?
-Prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte
-50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru
-36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte

Do tego, jak każde Monte nie zawiera:
-Barwników
-Żelatyny
-Konserwantów
-Glutenu


Testowanie, oprócz członkom mojej rodziny, przypadło przyjaciołom, znajomym ze studiów, dalszej rodzince czy sąsiadom. Relacje już niebawem ;)

Ja już próbowałam i jak dla mnie bomba.
Zwykle do zdrowszych rzeczy podchodzę z dystansem, mam takie poczucie, że zdrowsze to znaczy mniej smaczne. W tym przypadku nic bardziej mylnego. Było tak samo pysznie jak zwykle. Spróbujcie sami, a w międzyczasie zajrzyjcie na stronę projektu.


**************

Chcesz mieć możliwość testowania różnych produktów, tak jak ja?
Wejdź i zarejestruj się na stronie trnd ;)

**************

Żyj i korzystaj ;D
Alison

Komentarze

  1. Monte Balance to zbalansowany i pożywny sposób na smaczną przekąskę. Jest połączeniem najlepszych składników Monte i niezbędnych elementów zbalansowanej diety. Nie zawiera polepszaczy, barwników, glutenu ani żelatyny. W Monte Balance znajduje się prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte, 50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru, ale za to jest w nim 36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte. Receptura Monte Balance została oparta na najnowszych badaniach na temat zalecanej dziennej dawki spożycia poszczególnych składników przy standardowym poziomie aktywności fi zycznej. Jest zgodna z EU Pledge - porozumieniem producentów żywności w Unii Europejskiej, wyznaczającym standardy dla składu i promocji produktów spożywczych skierowanych do dzieci poniżej 12 roku życia.

    Niestety Monte Balance nie jest dostępne we wszystkich sklepach. Ja swój zestaw startowy zakupiłam w Mili.

    Co do smaku Monte Balance to uważam, że są mniej smaczne niż klasyczne Monte czy Monte z dodatkami, ale to pewnie wina mniejszej zawartości cukru i tłuszczu. Monte Balance ma także bardziej gęstą konsystencję.
    Podsumowując skład Monte Balance wygląda dużo korzystniej niż w klasycznym Monte, więc jest to doskonała przekąska dla osób dbających o zdrowie i prowadzących aktywny styl życia.

    Dziękuję Trnd za możliwość przetestowania Monte Balance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miałam przyjemność przetestować Monte Balance. Zarówna ja, jak i pozostali członkowie rodziny z przyjemnością kosztowaliśmy kubeczek po kubeczku... Jest mniej słodki ale wcale nie oznacza, że gorszy w smaku. Po zmieszaniu białego kremu z czekoladowo orzechowym nawet nie czuć "glumzowatej" konsystencji ;) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Monte Balance jest pyszne :) niektórzy piszą że źle wygląda... itp. Naprawdę polecam spróbować a później ocenić. Bo to bardzo smaczny i zdrowy deserek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz