33. Jack Daniel's Tennessee Honey - kampania Streetcom

Nie tylko mnie pochłonęło testowanie,
tym razem oddaje głos mojemu tacie :)

***************

Witajcie,
moja pierwsza kampania i to od razu jaka. Szkoda, że właśnie dobiega końca, ale zacznijmy od początku.

Przesyłka była imponująca:


Otrzymałem:
2 x 0,7l Jack Daniel's Tennessee Honey
16 ulotek dla znajomych

I zaczęliśmy testowanie.
Najpierw w rodzinnym gronie:

 

Później rekomendowałem znajomym:


A następnie degustowaliśmy wspólnie:


***

Aż w końcu nadszedł czas na moje Legendarne party :)


Legendarne, bo po historycznym zwycięstwie, w niezwykłym międzypokoleniowym towarzystwie: ja, żona, córka i teściu. Ah, jakie to były emocje.

***

Skoro kampania dobiega końca to czas na opinie.
Oto niektóre z nich:
"Dwa smaki, które uwielbiam. Idealne połączenie. Można się delektować i delektować.”
"Miód niekoniecznie jest mi do szczęścia potrzebny, ale niewątpliwie jest to ciekawy smak."
"W końcu whisky da się wypić, bo nie pali mnie w ustach."
"Bardzo ciekawe połączenie".

A Ty? Próbowałeś już nowego Jacka? Co o nim sądzisz? :)

***

Chcesz mieć możliwość testowania różnych produktów, tak jak ja?
Wejdź i zarejestruj się na stronie streetcom ;)

***

Żyj i korzystaj ;D
Wiesio

Komentarze